Projekt HUMINE – „Jak ozdobić szkolne korytarze dając drugie życie śmieciom…?”

Nasza szkoła w ramach transformacji cyfrowej projektu „HUMINE” realizuje wiele zadań wykorzystując technologie cyfrowe. W ostatnim czasie tworzyliśmy obszerny projekt pod tytułem „Jak ozdobić szkolne korytarze dając drugie życie śmieciom…?”. Uczniowie  na lekcjach plastyki wykonali prace ekologiczne, które prezentowali na szkolnym korytarzu. Prace artystyczne uczniów były na bardzo wysokim poziomie, a najlepsze zostały nagrodzone podczas świątecznej akademii.

 

W ramach realizacji całego projektu działania odbywały się również na lekcjach informatyki, techniki, biologii, języka polskiego, geografii oraz edukacji wczesnoszkolnej. Wśród wielu zadań uczniowie m.in. wykorzystywali program Tinkercad ,w którym projektowali ozdoby świąteczne. Wybrane prace później zostały wydrukowane na drukarce 3D. Dodatkowo  nasi uczniowie przeprowadzili za pośrednictwem Tik Toka wywiady wśród uczniów i nauczycieli na różne tematy związane z ochroną środowiska czy gospodarowaniem odpadami. Zorganizowali lekcje, quizy oraz konkursy dotyczące recyklingu, wyszukiwali i poznawali wykorzystując różne źródła wiele ciekawostek na temat  gospodarki odpadami.   Pracowali również najmłodsi ,którzy poznawali zasady dotyczące segregacji odpadów, a następnie w ramach gry interaktywnej segregowali oni śmieci do wirtualnych koszy.

 

Wszystkie działania uczniów i nauczycieli odbywały się z wielką starannością i zaangażowaniem. Uczniowie zgłębili temat recyklingu oraz poznali metody gospodarowania odpadami, jednocześnie świetnie się przy tym bawiąc i rozwijając.

 

Możesz również polubić…

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Skip to content